Inte så mycke att skriva...

Så jag gör en sån här töntig "lista" istället som jag hittade på nån blogg!! :P

Vem är din käraste flickvän? Tessi, Ida och Emma (fast jag typ aldrig träffar henne:( )
Vem är din käraste pojkvän? Hm..kompis pojk-vän är nog kossan (johan)
Vem litar du mest på?  Min familj.
Vem vänder du dig till när du behöver någon? Tessi eller Mamma
Vem är dig likast till sättet? Tessi utan å tveka! på gott och ont!! hahaha
Vem skulle du vilja ta med utomlands? skulle vilja kunna bjuda hela familjen till thailand nästa jul ;)
Vem skulle du inte vilja ta med utomlands? Dom jag va utomlands med senast...
Vem var du med senast? Elin
Vem saknar du mest? Stefan ;)
Vem älskar dig mest av dina vänner? Alla lika mycke. men på olika sätt
Vad önskar du dig just nu? Att Arwen inte behöver vara rädd i morgon... och att veckan ska gå fort!!
Vad önskar du dig inte alls just ? Att jag blir sjuk!
Vad betyder mest för dig? först Arwen.. sen familjen och vännerna!
Vad får dig på bättre humör? Att komma hem. Å en jäääääätteglad arwen möter mig i dörren =)
Vad får dig på sämre humör? Gnälliga kärringar.
Vad saknar du? Massa grejer
Vad är dina nyårslöften?  Nej nej nej inge sånt
Hur vill du att din framtid ska se ut? I en stoooor villa i spanien. ensam och elak! YES
Hur vill du leva ditt liv? Så smärtfritt som möjligt.
Hur delar du med dig av dina känslor? De gör ja int
Hur mår du? Bra. förutom att jag har ätit för mycke chips :S


Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha!



"Så smärtfritt som möjligt"? en bra beskrivning faktiskt;)

2008-12-30 @ 21:33:18
URL: http://alfa.blogg.se/
Postat av: maria

hahaha ja... men det är ju sant också :p

2009-01-01 @ 16:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0