Nu..

har jag varit seg på att uppdatera!!!
skämms på mig!!! ;)

Idag har jag jobbat... KAOS.... blir så jävla less!! vi är 3 som jobbar på söndagar... då funkar det inte att dom slänger in 2 st som ALDRIG har jobbat en söndag tidigare!! jag har fått springa som en speedad ekorre hela dagen och varit less och förbannad!!!

Nu håller jag på att städa här hemma.. Funderade på att baka någonting men jag orkar inte, kanske gör det i morgon istället!! om jag orkar...

Arwen min piga har varit ensam hela helgen... dåligt samvete? JA!

Igår hade vi julfest på jobbet.. men eftersom att jag jobbat idag så skulle jag vara helt nykter... men jag drack 2 cider där.. lämnade alltså bilen i garaget över natten... och gick gå till jobbet i morse :/ det var jättekallt och alla mina vantar var i bilen!

Nä, nu ska jag fortsätta städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0