oväder..

usch vad det blåser ute!!! Vill verkligen inte vara ute mer än nödvändigt!!!! MEN... min piga Ä L S K A R dåligt väder!!! om det blåser/regnar/snöar ute så kan hon bara stå och njuta hur länge som helst!!! riktigt jobbigt tycker matte som inte uppskattar sådant väder!! =) Men hon är så söt änå :p

Idag har jag jobbat 8-18.. blir lite less på att vi inte är nå extra personal nu innan jul... allt är så hysteriskt!! idag kom det typ 5 säckar med storabrev... vanligtvis kommer det 1 max 2!! Dom kom lägligt när jag höll på att plocka upp tobaken.. och sen var det typ 7km kö.... SUCK.. sen började pantmaskinen tjuta... bara att byta kartong... STRESS.... LESS

Men men jag är JÄVLIGT glad att jag inte jobbar i helg!! Ser dock inte fram emot tisdag.. jobbar till stängning.. dagen innan julafton... samma dag som många får lön..... nån annan än jag som tror att det kommer att bli KAOS?

well... nu ska jag dricka en kopp te och äta en dumlekaka... och läsa aftonblades söndagsbilaga som jag inte hunnit läsa ännu.....

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har inte kunnat läsa dina blogginlägg.. det du har från den 3/12 visades senast för mig igår..och nu när jag gick in hade du ju skrivit ett antal sen dess...skumt..men min blogg har också varit kajk! Kanske man ska byta bloggsida...

2008-12-17 @ 20:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0