raketer

tror jag att det heter... och dom borde förbjudas!! eller det kan ju vara fint också. MEN... med tanke på hur många djur som är livrädda för raketer och hur mycke hemskt som händer med dom där förbannade raketerna varje år... så.. nä... bort med skiten.
Min prinsessa arwen är livrädd... och dom har börjat skjuta för länge sedan!! *arg* nu ligger hon här vid mig och är rädd. stackarn.. till nyår ska hon få låna en lugnande tablett av tarzan. min arbetskompis hund som också är rädd.. sen ska jag å arwen ligga hemma i sängen och äta godis hela nyårsafton! hon ska inte behöva vara ensam en endaste minut! mitt hjärta...
Om 1 vecka åker jag till lule =) hade vart kul å fara till ume nån helg också.. å hälsa på jocke och anna!! =)

Näpp.. nu ska jag dra ner persiennerna, höja volymen på tv:n och kolla harrypotter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0