Stäääääda

Jo... jag tänkte att jag skulle städa.... har diskat lite iaf... haaaaatar att städa! men jag älskar när det är nystädat!! ;)
Har varit å köpt knark åt arwen idag... köpte egna lugnande hos veterinären.. eftersom att hon väger typ 15 kg mer än tarzan så funkar nog inte hans piller på henne...har gett ett åt henne... sen dess har hon bara sovit... hoppat upp i soffan en sväng å tittat på mig.. å nu ligger hon nedanför soffan å sover.. vad har jag gjort med min hund?! jag vill ju inte att hon ska vara som en drogad zombie heller... men men det blir nog bra hoppas jag :S
NU ska jag städa lite..

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha men stackars vovve! Men hon mår nog bättre ändå av att vara sömnig och inte livrädd..i alla fall på nyårsnatten!



Vi sitter på Arlanda nu...har inte shoppat nåt i Stockholm..sjukt va?! Får väl shoppa i Umeå istället :)

2008-12-30 @ 16:28:25
URL: http://cykerkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0