Äventyr..

Japp japp!
Jag och Arwen tog bilen när vi skulle handla. Och då tog vi en sväng förbi arwens favvoställe borta vid vindkraftverken. När vi promenerade där i skogen å kastade snöbollar så kommer det ett.... HUNDSPANN!! För 2 år sedan ungefär hamnade arwen mitt i ett spann då föraren inte hade någon kontroll på hundarna.  Så nu fick jag fick världens panik å började skrika.. inte så smart. alla hundar i hundspannet började skälla och arwen började springa mot dom! Men som tur va så va dom bara ute å tränade hundarna med fyrhjuling så han fick lätt stopp på sina hundar (PUST) Och arwen kom till mig (duktig flicka) sen promenerade vi till bilen och åkte till affären. Det var nog med äventyr för idag! nu ska vi bara vara inne och mysa... och ta nån promenad runt kvarteret där det inte finns nå hundspann!!


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0