Hoff!!

Söndag kväll... Idag har jag jobbat 10.30-16.15.. inte så många timmar men dagen känndes låååååång!! grymt less på att jobba!!!
Sen hade alida inrednings"party" hemma hos sig (innerum.se) det var trevligt! handlade lite men tyckte allt var så dyrt! fina grejer!! köpte lite eventuella julklappar.... hoppas att jag får nån tjej på lottningen haha :) fast pappa hade hade blivit glad om han fått doftljus.. en fin duk eller roliga bull/muffins-formar? =)
Sen har jag och arwen lagat mat.. eller ja.. jag har lagat mat och jag å arwen har ätit... =)
i morgon e jag ledig!! ska bli sååå skönt! ska sova tills jag vaknar =) lär väl bli strax efter 7... brukar vara så när jag är ledig!!
Måste få hit nån som kan fixa min lampa i garderoben!! (och nä det är inte bara glödlampan som gått sönder....:p)
Har fortfarande inte skurat här! eller dammtorkat.. men det får bli i morgon för ikväll orkar jag inte!


Nu blir det sängen!

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag får typ ångest när någon nämner julklappar...så otroligt jobbigt det känns iår att måste handla sådana! blir nog ändå rätt sparsamt eftersom vi drar till solen!

HOppas du kan sova ut lääänge imorgon :)

2008-11-16 @ 21:26:00
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag får typ ångest när någon nämner julklappar...så otroligt jobbigt det känns iår att måste handla sådana! blir nog ändå rätt sparsamt eftersom vi drar till solen!

HOppas du kan sova ut lääänge imorgon :) Själv ska jag upp 05.30! Ska åka med grannen tillbaka till Umeå! Äntligen :)

2008-11-16 @ 21:27:05
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0