Jag vill inte...

Idag är jag bara allmänt less!
Och jag säger bara. JAG VILL INTE

För det första.. den ständiga frågan "när ska du börja plugga då?" kanske ALDRIG?!?! jag vill plugga.. tycker att det är jättekul men... varför plugga till nått bara för att? har varit intresserad av att bli lärare men, det finns inga jobb inom de ämnen jag är intresserad av! polis.. måste operera ögonen... osv osv osv. varför är alla så hysteriska på att man måste plugga? tänk om man inte vill det? man är inte en sämre människa bara för att man inte pluggar. sådeså!

För det andra.. barn... jag gillar inte barn.eller jo, det gör jag... Men.. OM jag skulle få en unge som det på nått sätt är något fel på. så kan jag inte garantera att jag skulle älska det. alla barn förtjänar en mamma och en pappa som älskar det. Jag kan inte garantera det. JAG VILL INTE ha barn helt enkelt. så snälla.. fråga aldrig mig om/när jag ska skaffa barn. för det ska jag inte! jag trivs så bra med bara arwen! hon kommer nog leva i minst 10 år till och efter det ska jag skaffa en ny hund. kanske klona arwen. hon är det bästa som finns. skulle välja henne framför ALLA.

Nej. Jag ska bo ensam för alltid alltid. och vet ni varför? FÖR ATT JAG VILL!

Det bästa som hänt i mitt liv är 1. ARWEN och 2. att bo helt SJÄLV.

Kan ju avsluta med att säga: jag är egoistisk. och det står jag för.

fuck you

Kommentarer
Postat av: Emma

har redan skrivit det på msn men jag kan bekräfta att man inte ska skaffa barn om man vill ha en hyffsad förbränning, det är omöjligt att gå ner i vikt efteråt, eller det går, om man tränar 1,5-(helst 3 h) /dag & håller sig till 600-800 kcal, då kanske du går ner 1 kg/mån.

suck

2008-11-26 @ 23:43:48
URL: http://kaoshosemma.blogspot.com
Postat av: Anna

Va bra då får du sköta våra ungar istället :) Fast då får du flytta först :P

2008-11-27 @ 15:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0