Jo jävlar..

Så klart ska det vara svinkallt när man är ledig! Inte ens hunden vill vara ute!
Nu sitter jag här i soffan... borde egentligen städa! men hur kul är det? har donat lite med mina marykay grejer..
Hade behövt tvätta.. har tvättstuga på lördag och måndag (om jag skulle råka missa lördagstiden...)
Till helgen blir det jobb jobb jobb... är inte peppad på det! hade vart så skönt att vara ledig!!
Nä.. en utlandsresa, det är  jag peppad på! meeen meeen det får bli senare! måste planera lite med elin, vart vi ska åka och så.... =)

puss å kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är helt sjukt hur det kan diffa så himla mkt i temperatur. Det är ju trots allt "bara" 45 mil mellan Skeå och Kiruna :)

Ska bli sjukt härligt att få åka iväg i jul! LÄNGTAR SOM FAAAAAAN! om det nu blir över någon resa till oss?!! :O

2008-11-13 @ 15:21:21
Postat av: Maria

Anna: jaaa.. men jag tycker faktiskt att ni kan åka utomlands i typ januari! och komma till Kiruna (eller ja, jukkas) å fira jul med oss =)=)=)=)=)

2008-11-13 @ 18:12:09
URL: http://mariahaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0