Ledig!

Och idag har jag inte gjort nånting!! jävligt skönt måste jag säga!! Ska å fika med Emma snart..
Och kl 18 ska jag ha hudvård och sminkvisning hos Ida! en hudvårdsklass tar ungefär 2½ timma och en smink tar ungefär 1½ timmar..... så... hemma efter kl 22 ikväll alltså!! I morgon har jag samma sak hos mamma.. fast kl 19.. men då får tanterna ta fikapaus 21-22 för då ska jag se desperate hahaha =)
Eller... jag har faktiskt varit å kollat på skotrar idag! är riktigt riktigt sugen på att köpa en skoter! ha en egen skoter å kunna åka iväg när jag vill!!! meeen.. dyrt dyrt dyrt... å hur kul är det att betala lån + försäkring på en skoter året runt.. när man bara använder den 4 månader om året?! inte så....
Nä.. nu ska jag diska efter middagen igår!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja du har så sant i det... förstår inte hur man kan köpa dyra skotrar och båtar på avbetalning när man bara kan köra dom några månader per år...ovärt som fan!

2008-11-17 @ 22:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0