Lördag

Idag har jag först jobbat 9.30-16.15.. sen har jag tvättat kläder 17-21... och nu håller jag på å städa!!
trevlig lördag va? =)
Hade varit kul att gå ut med emma och johanna... meeeen.. jobbar ju i morgon har har ingen lust att vara bakis på jobbet.. det är verkligen ingen höjdare!!
Så, nu sitter jag här nyduschad å funderar på om jag ska fortsätta städa (skura och dammtorka) eller om jag ska lägga mig i min renbäddade säng å kolla tv tills jag somnar!?
Kan ju städa mer i morgon... fast då måste jag nog dammsuga igen (arwen släpper hår) fast det måste jag nog göra ändå..Nä.. nu ska jag nog peela händerna.. det känns som att det behövs... :)

natti natti!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha övervägde du verkligen att fortsätta städa när klockan var över 23?! Tokis :)

Hoppas det gick bra att jobba idag!

2008-11-16 @ 19:49:08
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0