Nu är det jul igen

Tydligen!! Fast jag gillar inte julen. Tänker inte julpynta nått här hemma. får nog av det på andra ställen!!

Igår bakade jag faktiskt!! dumle och nobless kakor... hur gott låter inte det? och vet ni hur gott det var!? JÄVLIGT gott =)=)
Dock så är dom i frysen i jukkas, det var där jag bakade.. för det första så skulle jag vräka i mig allihopa på en gång om jag hade dom hemma.. och för det andra så är det inge kul å baka eller äta kakor själv!!

Jag har kommit på att jag ska åka till thailand och vara där i 1 månad... typ om 1 år... hela januari kanske...?

Idag har det varit sjukt mycke folk å handlat!!! Jag tycker nästan att det är äckligt när man tänker på hur mycke svensk handel tjänar på julen!!!! kollade lite statistik på jobbdatorn... om man jämför den här helgen med förra helgen så var det + 30.000!!! iofs så har det vart löning i veckan, men ändå... 30000 i skillnad!
I morgon är det skyltsköndag.... känns som att det inte kommer att vara en likha lugn söndag som det brukar vara!!

Nä... nu ska jag kolla "astrid lindgrens jul" julavsnitt från pippi, saltkråkan, emil, madicken mfl! hur mysigt som hellst!! kanske skulle koka en kopp te och myyysa i soffan... fan, jag skulle haft en dumlekaka här =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Coolt! vi var och kollade på skotrar igår :) Får väl se hur det blir med det! :)

2008-11-30 @ 09:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0