Nu jävlar..

Får det sluta snöa!!
Har jobbat idag... till 19.15... det var ju det där med att säga NEJ!
Vill vara ledig nästa fredag... ska kolla om det går. hade vart så skönt!
Nästa helg är det marykay julfest i luleå. tror jag åker ner redan på fredag! känns lite jobbigt å åka bara över en natt!!
Tänkte städa idag... men ångrade mig. jag orkar inte. vaknade först kl 7.30 i morse.. somnade om å vaknade kl 11.. jag som tänkt göra så mkt på morgonen... var bara att gå ut med vovvsi och sen åka till jobbet!! skulle eg sluta kl 18... men men... måste öva "nej nej nej nej nej.. jag kan inte jobba"
Hjärnan och kroppen skriker NEJ.. men munnen säger "JA" hur kan det komma sig?
Ska få låna en bok av sussie.. som lär en att säga nej typ haha
I morgon är det jobb igen.. 8-18!! guuuu va kul!! sen ska jag till jukkas och skriva ut massa saker. prislistor och sånt!
Sen ska jag hem igen. är less på jukkas. är less på allt. förutom min säng.

Till helgen ska jag jobba. ooooh va roligt.

jag är less.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du måste ju ändra vart du bor på helgon förresten, står ju Jukkas där.

2008-11-27 @ 23:19:03
URL: http://kaoshosemma.blogspot.com
Postat av: Anna

Det låter som att du skulle behöva åka iväg någonstans ett tag...typ utomlands!

2008-11-28 @ 09:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0