Onsdag

.. Och i morgon är jag ledig!
Idag har jag jobbat 07.00-16.00. Har haft 3 killar från PEAB i bageriet hela morgonen... dom ska fixa nån vägg... kul å ha nån att spana på hehe... fast en var en gammal gubbe och dom andra 2 kanske var 20-22 nått ...:)
Efter jobbet var jag vääääldigt trött! la mig på soffan å ville bara soooova... Men det fick jag inte! För kl 18.30 skulle jag på nästa "jobb" Kände mig inte alls peppad! Men så fort jag klev innanför dörren hos ulrika så blev jag på bättre humör! och det var en riktigt trevlig kväll!!! :) (Säljer Marykay produkter för er som itne visste det www.marykay.se) så nu vet ni vars ni ska köpa smink/hudvårdsprodukter! :p
I morgon ska jag inte göra någonting. bara vara hemma och städa lite... gå på promenader med min älskade vovve .. ja.. bara njuta av att vara ledig!
Hade en liten plan på att jag skulle åka till narvik å shoppa! men det får bli en annan gång! =)

NU ska jag kolla greys anatomy och sen sooova!

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0