Party..

Jodå, igår var det party! Först jobbade jag 9.30-16.15.. hem å duscha å fixa lite och sen samlades vi på jobbet kl 18.00 för å dricka lite innan vi gick till City krogen där vi käkade fläskfile och potatisgratäng, det var gott! till efterätt var det vitchokladmousse med romindränkta(?) björnbär. det var också gott. men väldigt sliskigt! till det var det ju såklart kaffe, men det dricker ju inte jag och te ville jag inte ha (det var väl ändå alkohol vi skulle dricka?) Alla andra drack baileys eller tequila rose så drack jag... ja, just det MINTTU.. att jag aldrig lär mig alltså! När vi ätit färdigt gick vi tillbaks till jobbet och satt där å drack tills jag, Alida och Wandee gick till ferrum. Vi kände ingen. Senare kom även Sussie, Lena, Tommy, Åsa och Kent dit. Alida åkte hem och jag stannade kvar och drack minttu. *suck* sen åkte jag hem!
Vaknade i morse och mådde ganska bra! åkte på coop med lillebror och köpte farsdagspresent åt pappa. Sen åkte vi mot jukkas. När vi åkte över laxforsbron skrek jag åt lillebror "stanna bilen NU" hoppade ut ur bilen och mådde inte så bra. :/
Sen har jag legat på soffan hemma hos mamma och pappa tills vi åkte upp på stan å köpte hamburgare!
Nu på kvällen har jag varit förbi Tone (som fyller år i morgon) och ätit smörgåstårta. Nu är jag hemma och ska krypa ner i sängen snart! Arwen mitt hjärta ligger brevi mig och sover! Hon är det finaste. Nu ska inte jag gå ut på ett bra tag. Fast tydligen ska vi ha personalfest igen den 13 december. Då ska jag vara NYKTER.

Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0