Snart snart snart...

Ska jag tattuera mig igen!!! När jag gjorde min förra (eller ja.. den enda jag har också...) så satt jag och skrattade och rörde på mig hela tiden... det gör SVINONT! Så nu sa hon att hon ska tejpa fast mig så att jag inte kan röra på mig.. schyst!! =)
Blir iaf en på benet denna gång... från fotknölen upp till knät (typ) förde en bild till henne idag... som hon ska ändra lite på så att den blir lite mer personlig!! Jag längtar som fan! fast samtidigt är jag nervös.. för jag vet hur ont det gör!!
Fast det va nån som sa att man inte får ha ett jämt antal tatueringar... så jag måste alltså göra en till efter denna! men då ska jag göra arwens tassavtryck... vet inte vart jag ska ha den bara... hon har ju väldigt små tassar min lilla dam!!
idag har jag förresten druckit 1 liter energidryck... som redbull typ fast den va i en 1 liters pet-flaska.. så.. jag är inte trött.. inte ens nästan!

Nä.. nu ska jag göra nå vettigt av min energi... städa typ!! fast jag tror inte grannarna blir så glada om jag dammsuger nu....

Aja... ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja man vet aldrig hur det blir nu i jul men jag tror faktiskt vi kommer hitta en resa ändå! :)

Ja jag tycker jocke ska tattuera sig också! Är råsnyggt på killar jue :) Är sjukt avis på att du ska göra det! JAg skulle vilja men skulle aldrig kunna bestämma mig om VAD jag ska tattuera och VAR...så det får nog vänta.. :)

2008-11-22 @ 09:18:40
Postat av: Emma

Behöver oxå tatuera mej, för att få bort min nuvarande hemska tatuering(ung & dum har alla varit;), du får ge förslag=)

2008-11-22 @ 14:25:43
URL: http://kaoshosemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0