TRÖTT

Idag är jag välditgt trött!! Hade tänkt kliva upp 05.30.. ta en låååång promenad med vovven och sen promenera till jobbet! Kan ju säga att när jag tittade ut genom fönstret så blev jag inte så sugen på att gå ut överhuvudtaget!! Klädde iaf på mig och gick ut med arwen runt kvarteret.. och sen när vi skulle gå in så ville hon stanna ute och busa. För hon ÄLSKAR snö! det gör iofs jag också. när den redan är på marken. efter många om och men fick jag iaf in lillpigan :) tog en snabb dusch och sen tog jag bilen till jobbet!! =)
Har slutat redan kl 13. ut med hunden en snabbis och nu sitter jag i sängen med täcket över mig och datorn i knät! Om nån timma ska jag och arwen bege oss ut på en långpromenad... nån som är sugen på att följa me? haha
Men först ska jag bara vila lite..

Öppet hus på onsdag! glöm inte det!
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0