Ja ja ja jag vet!

Har inte skrivit här på lääääänge!
Men min dator hemma funkar knappt... så jag gör bara det nödvändigaster som att betalar räkningar å kollar min facebook med den. Måste köpa en ny när jag flyttar...
T R E dagar kvar att jobba nu... På lördag är det pimpeltävling på träsket och på söndag flyttar jag... och... jag har intebörjat packa ännu!! Sen har jag tappat bort tvättstugenyckeln :// Å så har jag fått magkatarr... tror dom... ska till våran cykelverkstad här i kiruna i morgon å få en kamera nerkörd/uppkörd(?) nånsatans så dom kan kolla varför jag har så ont i magen och spyr hela tiden.... Inte sådär jättetrevligt att börja spy på jobbet bara sådär... å jag mår som inte illa... så det känns dumt å stanna hemma.... Idag spydde jag i bilen på väg till jukkas... mitt i korsningen där vid statoil norra... tyr att jag hade en påse i bilen! Undra  vad folk tänkte? typ nån måste ju ha sett att jag satt å spydde?!?! Jag ides inte stanna bilen heller. tur att jag inte körde in i nått... eller jag kanske körde över nått litet å mjukt. jag vet inte.

Nä... Nu ska jag försöka göra adressändring igen....

Kommentarer
Postat av: Emma

Men oj, visste inte att du var så sjuk=(...ringer dig nu i veckan...& hör av dig om du behöver hjälp med ngt!kram

2009-04-21 @ 21:24:47
URL: http://alfa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Men oj! Det lät ju inte så bra! Var på de lata jävlarna på sjukhuset så de utreder ordentligt!

2009-04-22 @ 07:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0