Jippiyej

Jo... jag vaknade när Stefan for till jobbet... morr morr morr... vad ska jag nu fördriva tiden med? är lite sugen på att baka bröd! (eller mer på att äta färskt hembakat bröd... men då måste jag ju baka först...) Men då måste jag gå å handla först... jaja nåväl.... gör en sån där rolig lista igen (och Jo anna de va dig jag menade =))


1: Vad har du ätit idag?
Jordgubb/passionsfrukt yoghurt och en kopp te.

2: Vad har du på dig?
Gråa mysbyxor och ett vitt linne.

3: Har du växt något det här året?
Hm... Jo det har jag... å lär väl inte bli så mkt mindre...

4: Vilket år har varit ditt bästa?
Hmmmm.... 08 När jag träffade S =)

5: Vad ser du fram emot?
Att flytta till en större lägenhet!

6: Vad har du ångest inför?
Varför ska man ha ångest?

7: Är du öppen?
Nja?

8: Hur långt hår har du?
Axlarna ungefär.. lite längre kanske..

9: Vilken är din bästa årstid?
Våren! *längtar*

10: Vad gillar du för sport?
Att titta på eller utöva? Friidrott är kul att kolla på...

11: Vilket är/var ditt sämsta ämne?
Vet inte.. var väl medelbra på det mesta

12: Har du en bra klass?
Hade en bra klass när jag gick ut skolan för SEX år sedan... hoj vad tiden går..


13: Vad ligger på ditt datorbord just nu?
Använder köksbordet som databord...  En duk.. servetter.. min telefon m.m

14: Vad gör du just nu?
Inte så mycket.. 


15: Varför blev du arg senast du var det?
Vet inte.

16: Hur ofta städar du?
Här är det oftast Stefan som städar.... (men jag brukar diska)

17: Vilka länder har du varit i?
Sverige.. Finland, Norge, Spanien, Grekland, Cypern, Italien och Rumänien
18: Byter du underkläder varje dag?
jodå

19: Var är du nu?
hemma vid köksbordet

20: Hur ser stolen ut som du sitter på?
En köksstol... brun med grått tyg

21: Hur luktar du nu?
Inte som en prinsessa.. (men ska duscha strax)

22: Händer till helgen?
Vet inte.. Vi kanske ska hitta på nått med nicke å elin.

23: Är du romantisk?
Ja det är väl klart. Jag kommer ju från jukkas.

24: Vilket tv-program såg du senast?
Walking with dinosaurs på tv4 fakta.. det är därför jag sitter här... (det va inte så spännande)

25: Vad skrattade du åt senast?
Vet inte..

26: Har du ont någonstans just nu?
Njää

27: Vilken låt var den senaste du hörde?

Introt till walking with dinosaurs

28: Får du hög telefonräkning?
Olika... 400 kanske

29: Har du många vänner som kommer från andra länder än du själv gör?
Nääää... inte vad jag kan komma på

30: När dansade du senast?
Hahaha de va nog länge sedan..

31: Vad skall du göra när du är klar med det här?
Duscha..


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Mäh! Du får slå en pling när du behöver sällis :)

2009-08-22 @ 08:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0