Oj oj oj...

Nu uppdaterar jag IGEN =)
Idag har jag varit riktigt duktig (tycker jag) Har promenerat till ICA (en bit att gå men inte sååååå långt kanske) handlat lite morötter å chilisås och lite annat... ska koka köttfärssoppa till middag... Och nu har jag en kaka i ugnen längtar tills den är färdig... är såååå sugen!
Tror att jag ska baka bullar i morgon... måste handla lite mer till det... orkade inte bära så jag får ta det när jag (vi) åker med bilen och handlar..
Har sånt sug att börja med någonting... typ träna, plugga.. jobba! tror det blir jobba.. hehe... plugga får det bli nästa höst (förhoppningsvis... eller snarare terminen efter.. så.. våren 2011 ska jag väl börja plugga... huga.. lär ju vara pensionär innan jag är klar....)
Pratade med Tessi i telefonen nyss.. Saknar henne massor! och lowisen också... världens sötaste unge (än så länge....)
OCH jag vill ha thaimat.... i den här stan går det inte att få tag på god thaimat.. måste åka till kiruna å äta... *mmmmm*


Nä.. Nu ska jag ta kakan ur ugnen och börja skala potatis och morötter! (lite arg för att dom inte hade nå vitkål.. hade verkligen velat ha det i soppan....)


Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0