Snart snart snart..

Får vi flytta härifrån *jipppppiiieeee* Igår började vi packa... går ganska fort ändå! Vi ville som undvika att hamna i samma situation som när jag flyttade från kiruna.. dvs.. packa, städa och flytta på samma dag!!!
Till helgen kommer Mamma hit! och kanske pappa.. men det verkar som att han måste jobba :/
Jag tror att mamma tycker om att flytta... eller flyttstäda kanske? blir fjärde gången för henne sen i april :)
Först flyttade jag, sen jocke å anna, sen kristoffer och nu jag igen =)

Så himmla kul förresten att kristoffer fått lägenhet! iofs bara en liten etta.. men den har billig hyra + att den ligger väldigt centralt!

Försöker göra adressändring men det vill som inte....

Ska ringa facket strax och fråga om dom fått mina papper... Min fd arbetsgivare har skrivit arbetsgivarintyget fel 3 ggr.... hur lyckas man?
iaf.. det medför ju att jag inte får nå pengar... har klarat mig bra ändå men nu skulle jag vilja ha penkis så jag (vi) kan fixa i lägenheten.... Stackars Stefan får betala mina räkningar.. tur att dom inte är så många iaf....
Iaf så ska jag få pengar från facket from 28 juni tror jag.... å de e ju som TVÅ månader sedan....... *irriterad* Men men nångång får jag ju dom iaf....


Idag tänkte vi plocka blåbär =)

Kommentarer
Postat av: nathalie

lite dålig uppdatering maria!! :P

2009-09-20 @ 09:31:12
Postat av: Anna

Håller med :) men ni kanske inte har internet i den nya lyan?

2009-09-20 @ 18:52:51
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Emma

Uppdatering;)

2009-09-23 @ 00:18:09
URL: http://alfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0