Främling

Sitter och tittar på "efter tio" med malou von sivers.. Dom (alexander bard, calle schulman, nån finsk författare och malou) diskuterar främlingsfientlighet.

Jag tycker inte om främlingar. Vårat barn kommer förmodligen ha samma åsikter som mig (ingen större vits jag skirver dem här för då blir det väl ett jävla liv) Våran unge kommer säkert att svära som FAN (fan kommer kanske vara hans/hennes första ord?) Och det tycker jag är bra. Man måste våga stå för sina åsikter. Samtidigt som alla måste få vara som dom är (helst i sitt eget land) Sverige är ett mycket rasistiskt land. mot oss svenskar.
Jag hade LÄTT röstat på SD om dom bara haft en vettig politik i övrigt. 
Sverige kan bli lite mer som finland, tycker jag.
 
Ja... jag hade kunnat skriva tusentals saker om de.. Men jag orkar inte. just nu.

Idag ska jag till läkaren å reda ut mina utslag/eksem.

Har vaknat 7.30 eftersom att de skulle komma en gubbe kl 8 och kolla på våran fläkt eftersom att det kommer in röklukt från den... Nu har han bytt nå delar så vi får hoppas att de slutar lukta!

Idag ska jag nog baka nå julgodis tror jag.

Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Therese Renblom

Haha håller med dig där ang. röstningen :)

2009-12-17 @ 21:28:25
Postat av: Anonym

Hemskt att det finns nänniskor som ni i Sverige...rasister.

2010-01-02 @ 23:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0