Litet litet hjärta!

Nu har vi varit och lyssnat på bebisens hjärta för andra gången! Spelade in det på mobilen så nu kan jag lyssna på det när jag vill =) Fort slår det också! c:a 144 slag/minut tror jag det var.. senast var det c:a 148..
Sen stack hon mig i fingret också *usch* Har inte kunnat äta mina järntabletter på några dagar.. blir VÄLDIGT dålig i magen av dom.... Men nu fick jag nån slags sirap jag ska ha i mig för å smörja tarmarna *isch* laktulos meda tror jag att det heter.
Idag ska vi mysa.. eller i kväll.. för nu sover stefan.. han har ju jobbat natt i veckan. Och vi lyckas alltid boka mvc tider dom veckor han jobbar natt! och på morgonen dessutom! =) (han behöver ju inte följa med, men han vill såklart också höra bebis hjärta) Nästa gång vi ska dit är den 21/12! Då ska dom ta blodprov från armen också.. det gillas INTE!! Men.. det får väl gå!
Magen var 24 cm. mitt på kurvan så det är bra!

Glömde ju skriva att bilen fick mycke beröm på besiktningen! Dom var förvånade att det inte är en gnutta rost på den. Men det är ju för att den gått i Kiruna :) Och för att jag tagit så väl hand om den =) (har aldrig öppnat motorhuven och när jag var stressad till jobbet så råkade det bli världens största repa på höger bakdörr! Sen har jag ju haft slemdjuret arwen där... hehe)

Igår bakade jag lussebollar.. supergoda blev dom! som lussekatter fast bollar:) och mycke luftigare än lussekatter... sen så ska man doppa bollarna i smör och socker när dom svalnat *nyttigt*
+ att de var enklare och gick fortare att baka än lussekatter... Ska försöka lägga upp en bild på dom...

Nä.. Ska spela lite spindelharpan och sen ta tag i gårdagens disk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0