Morgon mys

Med Arwen :) Fast vi myser mest hela tiden :)
I morgon när Stefan slutar jobbet kl 06.00 börjar vi våran färd mot jukkas! Ska bli så skönt att få komma "hem"!
I måndags var jag på vårdcentralen och lämnade prover. Jag HATAR att ta blodprov!! Och det blev inte direkt bättre av att vi fick vänta i nästan en timma på att få komma in!!
Först fick vi sitta å vänta i receptionen hur länge som helst. För alla jävla pensionärer som inte förstår hur ett kösystem fungerar!!!
Det står klart och tydligt "Ta en kölapp och sätt dig ner och vänta" (När man ska anmäla sitt besök så att säga)
Men då kommer det flera kärringer och bara går före! "Jag ska bara anmäla att  jag ska till labbet" Var det en som sa... JA men kärringfan! Det ska jag också! Sätt dig ner å vänta!!! *ARG*

Nä.. Idag ska vi städa ur min bil. Den ska stanna i jukkas när vi åker hem.. Vi använder ju bara en bil.. Så fammo ska köpa min lilla pärla!

Men nu ska jag snart väcka min kära sambo. (som har kommit hem och gått å lagt sig för 3 ½ timma sedan!

Jo... Igår var jag hos BM och lyssnade på lillhjärtat och mätte magen. Hjärtat slår som det ska och magen har vuxit 2 cm sen senast (för 3 veckor sedan) Så nu är den 26 cm.
Jag har gått upp 3.5 kg sen vi var där första gången..

Kommentarer
Postat av: Anna

3,5kg var ju då ingenting!! Jag har gått upp 8kg nu så jag är rätt BIG! :P Vi syns i Jukkas den 26:e! Ha det så mysigt tills dess! KRAM

2009-12-23 @ 19:49:09
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0