Snö snö snö!

Ja nu snöar det (igen...) HOPPAS att det stannar nu!!

Vaknade strax efter 8 av att Stefan ringde.. För att påminna mig om att boka tid till läkaren! Så nu är det gjort! På torsdag ska jag dit och kolla upp mina utslag/eksem...

Funderar på hur vi ska göra lite... Om vi eventuellt ska köra upp min bil till jukkas nu i helg och ta me stefans bräda hem till luleå. (och åka tåg hem och tar volvon till jukkas på julafton) Eller om vi ber mamma och pappa lämna av brädan i garaget vars mejeribilarna lastar om (så att den kommer till luleå på det sättet.. )Köra upp min bil på julafton och sen åka tåg hem på söndan... Hm..

Ja.. vi får se helt enkelt!

Nu ska jag klä på mig och gå ut och leka med arwen i snön!



*Anna och Linda, Det är en crescent... (en likadan som eran anna?!) Ska lägga upp bild på den sen....*

Kommentarer
Postat av: Anna

Jamen det blev nog bra! Vi har ju knappt rullat våran men den ser stabil ut :P

2009-12-15 @ 21:54:41
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag åker med tåget på Måndag (21a) 16:32 och hem på Söndagen 27:e på eftermiddagen, minns inte vilken tid. Så du vet om du vill ha tågsällskap! :)

2009-12-16 @ 06:31:23
Postat av: Maria svarar =)

Anna, vi har inte heller "testat" den ännu... får vänta 3 månader med det.. hade velat ha en emmaljunga men dom är si hiskerligt dyra!



Natta: Ja vi åker nog mycke möjligt hem med tåg den 27!

2009-12-16 @ 13:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0