Snö snö snö!!!

Natten till i förrgår snöade det! Så nu ligger det ett ungefär 1dm tjock snötäcke över lule! : )

Förra veckan skulle jag ju som bekant besikta bilen (men vi va på fel station bla bla bla) så igår var det dags igen.
När vi stod utanför och väntade på våran tur så skulle så kollade stefan i bagaget efter varningstriangeln (som låg där för en vecka sedan...) Men den var borta! Det var mörkt ute så vi kollade igen när vi kommit in i hallen. Men nä.. spårlöst försvunnen!
När vi var och tjorvade inne i den där "anmälningshallen" eller vad man ska kalla det förra veckan så lämnade vi bilen olåst (Gör aldrig det i denna stad säger jag bara....) För nån har tydligen snott min varningstriangel när vi var där inne! Hur fräck får man vara!?!?

Idag har jag varit på ett väldigt intressant och givande möte, och nästa vecka ska jag på affärs frukost! Spännande va?! Så.. hoppas på att ha nått att göra tills bebis kommer!
I morgon ska vi och lyssna på det lilla hjärtat igen *mys*

Idag tänkte jag baka lussebullar! Får se om det blir av!


Nu ska jag snart väcka min underbara sambo!


Kommentarer
Postat av: Linda

hej!!!

Hoppas allt e bra....spännande med affärsmöte..

Visst e det mysigt att få gå å lyssna på lillen, gjorde det igår...

Vill oxå ha snö nu men jag får nöja mig med minusgrader å frost...

Kram

2009-12-03 @ 15:36:09
URL: http://lindiz1983.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja det finns ju konstiga människor men att det finns konstiga människor som vill ha varningstrianglar var nåt nytt :P

2009-12-03 @ 21:39:00
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0