sopråtta

Våran lilla vovve (?) Arwen tror ibland att 1. Hon är ntt annat djur (eller rent av människa!) Hon klättrar som en katt på soffryggen, äter gräs, spinner... Ja... jag vert inte om hon alltid förstår att hon är en hund och ska bete sig som en sådan.... 2. Hon verkar även tro att vi är så fattiga att hon måste äta sopor! Idag när jag kom hem från frukosten så var det sönderrivna sopor över hela vardagsrummet!

Som sagt.. idag har jag varit på den där affärsfrukosten. Det var mycket trevligt!!
Sen åkte jag hem och hämtade arwen (tyckte det luktade bränt i lägenheten men tänkte inte så mycke mer på det då) Åkte ut och kollade hur det ser ut i stugan (allt var OK) och sen for jag och handlade på kvantum.
När vi kom hem så fick jag börja med att städa upp efter arwis. Sen in i köket för att packa upp maten... Men.. det var väääääldigt varmt i köket! Och då ser jag att en platta är på! och en stekpanna står på plattan! LIVSFARLIGT tänk om de hade legat någonting annat på spisen? eller... det kan ju börja brinna iaf! Undra hur länge den har varit på? Tror att de e hunden (katten, hästen, grisen..) arwen som råkat komma åt å vrida på knappen när hon försökt klättra upp på spisen.... Ja.. det finns en "off-funktion" på spisen... får börja använda den!


Idag ska vi äta kyckling och fetaost sallad!

Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0