Vagn!

Igår lurade Stefan mig totalt! :) Jag höll på å laga middag när han börjar tjata om att han måste åka på konsum och hämta ut nå jäklans bankpapper (koden till internetdosan... som han tappat bort för 3e gången på typ 6 månader) Förstår inte riktigt varför jag måste följa med. För det första så lagar jag ju mat... Men jag följer med iaf och det är inte bara bankpapprerna vi ska hämta. Barnvagnen hade också kommit! Oj va skoj =)
Så igår monterade vi ihop den (måste ju se så att allt funkar å är helt) Så nu står den här i vardagsrummet! Ska röjja lite i lillrummet så att vi kan ställa in både vagnen och sängen dit så länge!

I morse när jag låg och läste tidningen i sängen så kom arwen å började nosa på min mage, och just när hon tröck nosen mot magen så sparkade bebisen henne rakt på nosen! Hon tittade på magen en stund och sen började hon bädda ner den! Så himmlans söt! Var tvungen att filma med telefonen och skicka till Stefan.

Igår var vi och hämtade våra "jultidningar" som vi beställt. bla en cheesecake bok! Så nu ska det bakas! Hade även beställt ett genispel. Ska ta me de till jukkas till jul. Jag är kung på geni! (eller så har jag bara spelat mot idioter tidigare?)


Nå... nu lite spindelharpan!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!!

Vad har ni köpt för vagn???

Kram

2009-12-11 @ 12:21:57
URL: http://lindiz1983.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh vad kul! men lägg ut nå bilder vettja! Alldeles för lite sånt på din blogg :P

2009-12-11 @ 14:36:46
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0