Transformers

Igår såg jag och Stefan en film.. transformers. han vill gå å se 2an på bio nästa vecka å tyckte att då måste ju jag se 1an först "jaha" tänkte jag "lika bra å följa med å se den så att han följer med mig när jag vill se nån film han eg inte vill se, å så somnar jag ju väldigt lätt när jag kollar film" MEN den var ju riktigt bra!!!!! Ser fram emot att se 2an på bio nästa vecka =)
Idag kommer mamma och pappa hit! och jocke också.
förresten så färgade jag å S mitt hår häromdagen.. å plasthandskarna man får med är ju SÅ stora. å vi skulle göra slingor. mörkbruna.... så vi struntade i handskarna och använde bara händerna... nu ser det ut som att... vi har bajs på händerna och det vill inte gå bort!!! :)

Nä. nu klä på mig å väcka vovven å ta en morgonprom i det fina vädret! (sol sol sooool)

jo, förresten.. stefan blev stoppad av polisen igen i tisdags.. nu ska vi köpa ny bil tydligen hehehe...

Kommentarer
Postat av: Emma

Lika bra det, sälj den andra bilen till nån ni ogillar;)

Snacka om snuten måste ha lite att göra i dessa tider.

2009-06-18 @ 21:03:13
URL: http://alfa.blogg.se/
Postat av: AnnaB

Ni får gärna köpa våran bil :P

Hoppas ni har det härligt i stugan ihelgen! Just nu är jag hemma på middagsrast och ska ut och jobba igen om en stund! Jobbar dock till kl 21 bara men då har jag avverkat 14h jobb idag... gaaah..



Jag tyckte också att Transformers vad bra!! Ska absolut se 2an!!!

2009-06-19 @ 18:57:58
Postat av: Emma

Bloggtorka!!=)

2009-07-16 @ 02:41:51
URL: http://alfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0