länge sedan sist!

och mycke har hänt! varit på ikea 2 ggr :) varit inlagd på sjukhus 1 natt.. det var hemskt! har fortfarande ont i armen... dom satte en sån där grej i armvecket så först fick jag dropp och sen fick jag blod... skitäckligt var det... å kallt.. hela armen blev kall för att blodet var så kallt *huuuuh* å en spruta som gjorde ont ont ont... å jag som hatar blod och nålar!!!
jaja... idag har jag fått lön.. alldelens för mycke lön haha... jag å hjärtat ska å köpa en dator när han slutar jobbet.. nu är jag hos emma i boden en sväng..
måste hem sen å fixa lite... mamma å pappa kom med mina grejer i fredags... saker överallt! igår hängde vi iaf upp den stooora spegeln i hallen =)=)



ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Emma

2 gånger!!& inget säger du, galet=P



Lider verkligen med dig, usch..kommer ihåg nålarna i handryggen , ilar fortfarande ibland 2 år efteråt=/

2009-05-27 @ 09:50:30
URL: http://alfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0