Nu har vi en dator!!

I måndags var vi och köpte en ny dator =) härligt! Nu har jag någonting att göra när älsklingen är på jobbet!! =)
Vet inte riktigt vad jag ska göra... gå ut med vovven snart... hon har inte fått gå ut idag.. dålig matte jag är!
Idag ska vi åka å köpa blomkrukor.. fick en ny blomma av mamma å hade ingen kruka som passar till den... + att vi då måste köpa en ny kruka till den andra blomman som står i samma rum,
I söndags var vi å kollade på får och lamm med arwen... hon verkade tycka att dom var intressanta.. får köpa egna får som hon får valla sen ;)

Att det ska regna ute.... iiiingen lust att gå ut alls!!!
MEN... ska börja med att klä på mig! =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Bloggtorka!& nu har du dessutom en dator så inget att skylla på;)

2009-06-01 @ 21:54:54
URL: http://alfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0