bebis

I fredags var vi på ultraljud. Det var grymt häftigt! Se att det lilla hjärtat slog precis som det ska.. Och att allt bara var bra =) Bebis ville inte riktigt vara med när det var dags för fotografering :) Men vi fick iaf en 3d bild när man ser ansiktet å sen en "vanlig" när h*n ligger på rygg i profil.. å sen en när h*n typ står på knä! =)
Trodde ju att den lille/a skulle titta ut den 26/3 men nu blev det ändrat till 18/3!
HOPPAS den är här till påsk iaf =)
Så... första (och antagligen sista) påsken som inte firas hemma hos mamma och pappa i jukkas! ´För antingen så är jag jääääättetjock, eller så håller jag på å föder barn.. eller så har vi en liiiiiite liíiiiten bebis.. å den kan man ju som ändå inte börja slita med ut på skotern så en lule-påsk får det bli!

Nä. Nu ska jag göra nå vettigt... ett fotbad kanske?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jo jocke sa det! dom var sjukt gulliga! hon är så snäll Doris! :)

Visst var ultraljudet häftigt!! Jag var inte heller speciellt tjock när vi gjorde ultraljudet men efter någon vecka kunde jag känna sparkar och sen växte magen utav bara farten så nog ska du se att du ska bli tjockare! :)

2009-11-02 @ 07:21:45
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Låter jätte mysigt! Kommer och inspekterar magen idag :P kram

2009-11-03 @ 07:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0