Förbannad

Irriterad, less och bara... ARG


På folk som uppenbarligen har så jävla tråkigt liv så att dom bara MÅSTE bry sig om andras.
Dra åt helvette.

Har varit irriterad sedan i lördags. USCH.
Försöker att inte slösa energi på en så äcklig och värdelös varelse. Men det är ganska svårt när alla andra verkar tycka att den där... Imbecillen (enfaldig varelse med lågt IQ) är världens bästa?? Ja men tyck det då men då kan ni också dra åt helvette. Jag är arg.
Jag skulle aldrig acceptera ett sådant beteende från nån i min familj... eller från nån av mina vänner.. För då är dom inte mina vänner.


Nä.. strunt i det.

Stefan är världens bästa! I morse när han kom hem från jobbet hade han med sig en chokladtomte åt mig! Å inte vilken chokladtomte som helst.. en kinderäggs-chokladtomte =)=)

Sen har vi varit på vårdcentralen här på bergnäset.. Lämnat lite kiss och så stack dom mig i fingret :/ Fick order om att börja äta järntabletter (som man tydligen kan börja må illa av...)
Sen lyssnade vi på lillhjärtat! Ojojoj vad det slog =)
Ska dit igen den 4/12!
Till påsk har vi våran bebis! Jag bad henne kolla när den senast ska vara här! Vecka 42+0.. är den inte här då så sliter dom ut den :) Så.. senast långfredag!! Hoppas såklart på innan.. vem fan vill ligga inne över påsk?! =)


Ska gå och kramas lite med min kille som ligger och sover.


Kommentarer
Postat av: Emma

Nej det där lät inte som en höjdare, imbecillen alltså, men jag lär väl få höra mer om det antar jag.

Vilken myspåsk det blir, bara sitta inne & fika hela dagarna & gosa med bebis=)första tiden är speciell.Ringer imorrn.Kra

2009-11-10 @ 03:39:04
URL: http://alfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0