Fredag!

Äntligen!! Iofs så är jag ju alltid "ledig" Men det är iaf skönt med helg.. För då är ju Stefan också ledig =)
Han har jobbat natt i veckan så han ligger och sover.. :)

Igår lagade vi jättegod mat! Stark kyckling med ris.. typ thai kyckling.. gott gott! Sen kollade vi andra johan falk filmen!
Igår när vi skulle å handla så åkte vi först förbi barnens hus å kollade på vagn (igen!) Sen var vi förbi volvo å tittade på deras babyskydd... det kostade 2500 ungefär! INTE värt! och på barnens hus kostar en likadan stol (det var en britax) fast utan volvo märket på 1300.. Helt sjukt.
Nåväl.. Vi ska nog hyra en stol tror jag. iaf första stolen eftersom att den bara används i 6 månader. Att köpa den begagnad känns inte helt okej. Tänk om den är krockad?! Dom som hyr ut stolarna kan ju sin grej så att säga.. jag tror att det blir bra!!
Först var både jag och Stefan säkra på att det är en pojke.. Men nu tror vi båda på en flicka... Och OM det blir en pojke så blir det nog en Holger.. Sån vi har ju kallat bebisen för "hogge" i flera månader.. Men det känns lite galet att kalla den för hogge när vi tror att det är en tjej!?! (och jävlar er som läser det här och snor Holger.. namnet alltså :) )
Ja... nu ska vi försöka komma på ett tjejnamn som känns lika bra.. :)

Jo... natten till i går så hade jag somnat på soffan.. sen vaknade jag vid 3 tiden och gick till sängen.. Och precis när jag håller på att somna igen så börjar grannarna ovanför... Att hamra!! Alltså spika in spikar! vem FAN gör det klockan halv fyra på natten!?!? Som tur var så spkade dom nog bara in 2 spikar eller nått! Och igår kväll när jag skulle gå och lägga mig.. vid 23 tiden ungefär.. då började dom sammsuga.. Vad har dom för jävla dygnsrytm?!?


Nae... Nu ska jag väcka vovven och Steffe :) hihihihihi

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi har så tur att vi ska få låna våra kompisars babyskydd så det blir som gratis men annars hade ju vi tänkt hyra! Det är ju "nästan" gratis :)



Ja det är som roligt det där om vad det ska bli, vilken känsla man har osv. Jag har ju trott på en tjej,en känsla jag haft + att då jag drömmer om bebis är det en tjejja..men bara därför så tror jag det är en kille :P Är bara oerhört glad att vi inte vet! Det är ju som en del av spänningen! Man får komma på namnförslag av båda könen helt enkelt!



2009-11-13 @ 15:51:32
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja ni vet ju att jag tror det blir en flicka=)

det är rätt, man avråder från beggade bilbarnstolar & babyskydd, de är färskvara, jag köpte åt min son, kostade 900 eller ngt sånt, vet inte vad hyran är på dem..den skulle enligt rekommendation räka till 9 mån men han växte ur tidigare.

2009-11-16 @ 05:59:54
URL: http://alfa.blogg.se/
Postat av: Linda

Visst e det svårt med namn...vi har ett killnamn men tjejnamn verkar vi ha svårt med...hade inga problem med det när vi väntade Wilmer men nu vill vi inte ha det tjejnamnet längre å måste komma ¨på nåt nytt...

Hoppas du mår bättre snart!!

kram

2009-11-17 @ 13:50:28
URL: http://lindiz1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0