Fredagsmys

Väntar och längtar tills Stefan kommer hem från jobbet. Då blir det fredagsmys för hela slanten!!
Chips och dipp framför en förhoppningsvis bra film.. Var på kvantum och hyrde första "johan falk" filmen..
Köpte även en andel i nått keno andelsspel. Hoppas på storvinst =)
Var inte bara jag som körde bil i Luleå vid 16 tiden. Jag som är från Kiruna är inte van vid denna rusningstrafik! Och utanför kvantum var det KAOS. Om det är nått som lulebor INTE kan så är det att parkera!

Nä. Nu ska jag ta ett varmt bad.


Kommentarer
Postat av: Steffe

Har min gumma börjat spela på keno =)

2009-11-06 @ 18:46:13
Postat av: Nathalie

haha du är för söt! Keno är ju moget! Johan Falk filmerna är mycket bra!! Har nött 1:an och 2:an och är överlycklig över att det är more to come! :)

Kram

2009-11-06 @ 21:00:42
URL: http://monanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0