Heeeeeej mitt vinterland!

Vars ääääääär du? JAG VILL HA SNÖ NU!!!!

I tisdags skulle vi å besikta min bil.... Gick in i den där i den där hallen vart man ska knappa in sitt regnummer på en sån där superdålig touch-skärm..... Tappade tålamodet totalt och började boxa på skärmen (det hjälpte inte....?) Så stefan tog över ock knappade in... Så säger skärmjäveln "Du är på fel station, du har bokat tid i boden".. ÖH.. NEJ jag har bokat tid i luleå!!!! Det finns en telefon där som är kopplad till bilprovningens talsvar.. så stefan avbokade tiden..... Medans jag står där och svär över deras förbannade system så kommer det in en gubbe å knappar in sitt regnr... å då säger datorn åt honom att han inte har nån tid... å han hade tydligen betalt i förskott!??! Ja.. Vi åkte på jula och köpte en julstjärna på fot som jag tänkte ha i vardagsrummet...
MEN det passar inte dit.. fönsterbrädan är för smal &%%&/(%&#¤%# Så nu står den brevi TV:n så länge.....

Nä.. dags för lite frukost!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha näe man är nog rätt känslig nu.. men det är inte förrän NU det blivit så för mig. Jajja går väl över förhoppningsvis! :)



Bilprovningens system slutar aldrig förvåna en! :S

2009-11-27 @ 10:13:18
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Anna

Förresten nu får du ju ta och lägga ut magbilder!! :) En liten kula måste du väl ha?! :P

2009-11-27 @ 10:14:16
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Ida

haha, fan va jag garva åt dina fina tecken där på slutet=)

2009-11-29 @ 21:14:19
URL: http://www.livetisolglantan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0