Hej och Hå

Idag har vi inte gjort så mycket! Vaknade före fan i vanlig ordning.. Läste NSD och sen väckte jag Steffe :) Kokade kaffe och te och sen la vi klart golvet (eller S gjorde de.... :) ) Sen lagade vi lite lunch och stefan gick till jobbet (eller han tog faktiskt bilen :)
Nathalie kom och plockade upp mig och vi åkte till rusta en sväng! Sen hem till oss och fika lite morotskaka och te! Trevligt med sällskap när Stefan jobbar em!
HATAR när Stefan jobbar em. Som tur är så är detta sista veckan han gör det!! Han ska byta så att han jobbar fm 2 veckor och 1 vecka natt istället! = BRA!
Nu vill jag få en liten bula på magen! Just nu ser det mest ut som att jag ätit lite för mycke bulla!!
Har läst lite olika mammabloggar och nästan alla har bilder på sina magar! Hade tänkt sätta ut en "magbild" i lördags.. men.... ingen mage = ingen bild!
Nåväl. Nu är jag i vecka 21 (20+4) och de finns ju några "bra" saker med att inte ha nån mage.. jag kan ju använda de mesta av mina kläder + att jag inte fått nå bristningar (ännu!)
Läste nått på Annas blogg om att man kan kolla på sin egen mamma (om hon haft mycke bristningar så får man själv det, typ?) Och Jag tror inte mamma haft så mycke bristningar... Måste ringa och fråga =)

Nå... Nog om magprat.

Jag och arwis tog en promenix till konsum.. gick förbi stefans jobb och arwen såg våran bil.. Hon stannade.. gick fram till bilen... nosade på den.. tittade på mig.. och sen på bilen...Så söt.. hon är inte så dum ändå.. nog vet hon vilken bil som är hennes =)
Handlade godis åt matte och hund.. Fetaost åt matte och denta sticks åt arwen =)

Nu ska jag kramas lite med Arwen.


Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja bristningar går i arv har jag hört och min mamma hade inga men bara för den sakens skull ska jag väl få en massa! Men inga hittils på magen!! Har några vid höften men det gör inte så mkt! :)

2009-11-03 @ 21:50:03
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Bristningar handlar ju om hormoner i kroppen, håll tummen stenhårt och du kanske slipper! :) Om inte annat går det ju att bleka till, inte hela världen :)

Föresten fick Moa sin mage jätte sent, och då vart hon ganska stor, och Cilla hade nästan ingen, och ulrika kunde knappt gå. Du kanske får en lindrig variant? Man kan ju hoppas! :)

2009-11-04 @ 07:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0