På riktigt?

Finns det folk som köper BEGAGNADE nappar och nappflaskor åt sina barn?!? Ja.. folk får väl göra som dom vill. Våran bebis ska då få nya nappar och nappflaskor.

I morse när jag låg i sängen och läste NSD så sparkade bebisen jättehårt! Så att det syntes utanpå magen =)
Tror att vi får en liten tjurig och envis unge. När vi var på ultraljudet så ville den inte alls vara med! Vände bort ansiktet hela tiden när vi kollade i 3d! Och när vi var å skulle lyssna på hjärtljuden så tog det ganska lång tid innan våran supersöta BM Eva hittade det lilla hjärtat (jo, jag fick panik) säkert gjorde liten så bara för å skrämmas! Och när den sparkar å har sig i magen och Stefan sätter handen och ska känna, då slutar den sparka!
Sen verkar den tycka att man ska vara vaken på natten. För då håller den på å lever om som värst! =)

Igår var vi å kollade på barnvagnar (igen) en cykelaffär här i stan som ska sluta sälja barnvagnar och säljer ut de vagnar dom har väldigt billigt. MEN... vi vill inte ha en sån vagn. Vi vill (ska) ha en vagn med 4 lika stora hjul. inga små snösamlare här inte! Iaf.. ena vagnen hette "knorr" ?!?!?!?!?

Igår gick vi å la oss tiiiidigt! 22.00 var vi i säng! (okej, jag somnade i soffan när vi kollade matchen mellan luleå och skellefteå.. såååå tråkigt.....ZZZzzzZZzZ)
Kl 22.30 (ungefär) ringer dom från stefans jobb.. Dom är 2 man kort under natten och undrar om han kan komma in å jobba nån timma innan han börjar (han skulle ha börjat 6 eg) Så han försöker sova en stund (jag somnar nästan direkt) kl 01 någonting kliver han upp och kl 01.30 stämplar han in på jobbet!
När han jobbar fm jobbar han vanligtvis 06-14.. Men idag kom han hem 12.45 ungefär.
Så nu ligger han och arwen och sover i vårat nystädade sovrum och jag sitter här och slöar!
Till kl 15.00 får han sova. Sen väcker jag honom =) Måste byta däck på min bil (redan...) Ska sälja den nämligen.
Vi behöver inte 2 bilar. Vi bor ju brevi stefans jobb och man kan promenera in till stan.
Iofs så kostar den inte oss så mycket. Men det är onödigt att den bara står där och blir rostig!

Nä.. ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0