Presenter

Idag fick jag två jättefina presenter av mitt hjärta. En "änglapingla" (bola tror jag dom också kallas) och en sån där typ tubtopp som man har över  magen när den blir stor och tjock =) Den är svart med två små "fotavtryck" på.
Idag har bebisen bökat på som aldrig förr! Kändes nästan som att den gjorde vågen där inne hehe.. :)

I natt när jag vaknade för att jag var törstig och kissnödig så var det snö på backen!!! I morse när jag vaknade var allt borta :/

Stefan är sjuk :/ Stackarn.. han bara sover och sover!
Eftersom att han är sjuk får han bestämma vad vi ska äta till middag.. Det blir pizza framför 5e johan falk filmen :)

Arwen har varit lite kinkig idag.. Hon är van vid att när stefan går till jobbet får hon halva sängen, så i morse kom hon, hoppade upp i sängen och försökte fösa ner honom. knashund!
När inte det fungerade så gick hon till sitt rum och kröp in under sängen som står där =)


Nä. Nu en dusch sen åka och hämta pizza och film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0