SLÖ dag

Idag har vi varit riktigt slöa! Vaknade rätt tidigt men legat i sängen nästan hela dagen! Stefan klev upp vid 1.. och sen har han börjat jobbakl 2.. Själv så har jag slöat till halv 5 ungefär.. då klädde jag på mig och åkte och handlade lite mat.. Sen lagat mat och Stefan kom hem på middag..
Nu är han på jobbet igen och jag ska kolla lite TV!
Stefan hade tänkt gå och vaccinera sig idag.. Men han får göra det i morgon istället :)

Bebis håller på med nått där inne... typ gör kullerbyttor eller nått! H*n har iaf sprattlat hela dagen!!!
På måndag ska vi på mvc och lyssna på hjärtat.. och till labbet.. hoppas det bara är kissprov dom vill ha denna gång! Vi har världens sötaste barnmorska här på bergnäset.. Eva heter hon.

På tal om bergnäset så igår när Stefan kom hem från jobbet sa han att det var polisbilar överallt!http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=4977490
Ett rån (visade sig vara misshandel?) Precis där vi bor! Det måste ha hänt ganska precis innan stefan kom hem!

Jo. Nu är moppeklubben i g-stad fullvärdiga medlemmar i HA.. inte för att man märker av dom!

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa jag sa ju att du skulle börja känna rörelser efter ultraljudet :) MYS!

2009-11-04 @ 21:20:26
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0