Baka baka liten kaka....

Tänkte faktiskt baka idag! Vaknade (som vanligt) När Stefan gick till jobbet.. Låg kvar i sängen och gosade med arwen och läste NSD till kl 7.. På med kläder och in i köket.... Blir nog inte mycke baka idag! Vi (Eller ja, Stefan) håller på å lägga nytt golv i köket... så spisen står inte vars den borde stå.... ska se om det går att lösa...

Igår fixade jag till på toaletten (Sen vi flyttade in för TVÅ månader sedan) Har vi haft det mesta i en flyttkartong där inne (hår grejs och parfymer å sånt) Blir lika irriterad varje gång man inte hittar det man söker =) Så igår em va vi på ÖB och köpte en sån där ful 3 vånings rullvagn... Men iaf finare än med en kartong! Vi ska ju skaffa en tvättmaskin.. så vet inte riktigt hur vi ska ha det där inne... ¨Nå men det får duga för tillfället =)
Idag tänkte jag fixa till i hallen!

Funderar på vad jag ska bli när jag blir stor.. Vill ju sååå gärna bli polis.. Men då måste jag operera ögonen.. Och det är inte säkert att det hjälper.. Dom vet väl inte riktigt hur dom ska göra med mitt födelsemärke som jag har i ögat... Kanske inte så värt å börja härja med ögonen och det kanske blir värre?! Sen hade jag nog blivit en ganska dålig polis.. Arg och irriterad på allt och alla! Nog ingen ide å sätta en pistol i mina händer och släppa lös mig på hertzön när jag är på dåligt humör! : )
Sen har jag funderat på att bli lärare.. (bra arbetstider + ledigt sommar, jul och påsk) Men nää... Mitt tålamod skulle nog ta slut efter... två dagar, MAX. Jag ska nog inte jobba med människor.. Sätt mig på ett kontor med en bunt papper =) SÅ, jag tror att jag ska plugga ekonomi... MINUS på den planen är att "prognoserna" säger att det inte kommer att finnas jobb åt alla ekonomer om 5 år (det är väl då jag lär vara klar....)

Nå.. Den som lever får se!

Nu ska jag klura på det där med spisen.. sen en dusch, inte lukta usch..

Kommentarer
Postat av: Anna

Jocke kommer ju upp idag så du får ju se till att utnyttja din bror som är snickare :) Tänkte på golvet i köket, fort är det lagt av han! :) Trist man inte kunde följa.. men så är det när man har ett jobb där man måste jobba helg :S Ha det så mysigt med familjen!KRAM

2009-10-30 @ 10:18:36
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Steffe

Jo jocke låg ju på golvet hela dan =)

2009-11-06 @ 18:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0