Jukkas..

Igår åkte jag upp till jukkas med tessis "mamma" kerstin.. kom väl hem till mamma och pappa vid 23.30 tiden... helt släkt i huset och dörren var (som vanligt) olåst! Jag gick in... drack lite vatten. gick på toa å sen skule jag gå å lägga mig... Då hör jag att nån (pappa) står i hallen...  "jahaaa är det du.." (dom visste inte att jag skulle komma) Då hade dom gått och lagt sig 5 minuter tidigare (alltå inte somnat ännu) och dom reagerade inte på att det var nån i huset förrän jag spolade på toaletten!! Förstå vilket läga för inbrottstjuvar som kommer på natten!! (eftersom att dom inte märker att det är folk i huset när dom är vakna.. så gör dom nog inte det när dom sover heller.....:) )
Ja. iallafall.. vaknade vid 7 tiden.. kl 8 tog jag Mira (som bara låg på soffan å visade magen när jag kom igår, vilken vakthund!) Och promenerade till farmor.. Nu är jag hos mamma och pappa igen..Ska ta en promenix till konsum och sen baka morotskaka (igen, bakade en i helgen:) ) Lilleror har tjatat att jag ska baka det i flera år... kan väl vara lite snäll idag =)
Ikväll ska jag å hälsa på Tessi och Lowa =)



Kommentarer
Postat av: LInda

hej!!!

va kul att hitta dig här oxå....så du bloggar oxå!

hoppas du mår bra...

kram

2009-10-21 @ 21:27:07
URL: http://lindiz1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0