Sötaste vovven i världen.

Ja, det är min arwen det! Igår natt tuggade hon på min väska + skosnören.. Det brukar hon inte göra om inte... Just det. damen är skendräktig IGEN!
Nu har hon en jättestor krokodil (typ 1,30 m lång) som sin bebis som hon håller på att bädda med hela tiden!
Vi har knappt fått sova i natt.. Ikväll ska vi plocka bort allt som hon kan ta som bebisar.. (sockar, kuddar, skor, leksaker... ja allt möjligt)
Igår va jag på IKEA med Emma. Kul kul! ska dit igen om nån vecka typ! Handlade inte så mycke. Bara små grejs typ =)
När jag kom hem hade Stefan tapetserat klart i köket! så fint =) Ska åka och köpa lister när han slutar jobbet.
Nu ska jag göra mig klar, ska å kolla på lampor med Emma... Hittade ingen jag vill ha på IKEA..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0