Trött trött trött

Igår var jag och vaccinerade mig mot svininfluensan. Känner inte av nå biverkningar ännu... kanske kommer sen... Haft lite ont i armen bara!
Idag har jag och Emma varit å strosat lite.. kul! Tittade på jättesöta minisköldpaddor på Djurmagazinet.. Blev nästan kär i dom! När jag berättade om dom för Stefan blev han också lite sugen... Kanske slutar med att vi har såna här hemma!! Undra vad Arwen skulle tycka om dom....? Hon har förresten varit jätte kramis nu senaste tiden.. Ligger nästan i knät när man sitter i soffan!
I morse klev jag upp när Stefan gick till jobbet (som vanligt) Tog med mig Arwen och vi åkte till sinksundet och satte på värme i stugan.. Mamma och pappa kommer idag! (eller dom har kommit för ungefär 30 minuter sedan)
Nu ska jag röjja lite här hemma.. Sen väcka S och åka förbi sinken.

LÄNGTAR TILL I MORGON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0