Alvedon..

Jag har ont i foten. helt SJUKT ont i foten! eller i fotleden... Har knappt kunnat sova i natt för det har gjort så ont!!
När jag klev upp kl 3 för å byta blöja på H innan han fick nattäta, upptäckte jag en vit fläck på foten där det gör ont. Jag är ju typ alltid kritvit men den här fläcken är verkligen VIT =) Ringde akuten för å kolla om de kan va nå farligt... Naeeeee sa tanten.. Ta en alvedon........ Jaha tack så mycke... Det har inte hjälpt ett dugg. Fläcken är kvar och det gör forttfarande ont. Det gör mindre ont när jag går än när jag sitter stilla...
Hm..

Har en halvsovande pojke i famnen... uppdaterar mera senare... Om jag inte dör (hehe)

Kommentarer
Postat av: nathalie

Åk in och tvinga dem att titta!! kram

2010-04-30 @ 07:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0