Fixa och trixa.

Har fyllt i papprerna om föräldrapenning och barnbidrag (anmäla konto å sånt) Ska fixa så att jag i fortsättningen kan fixa mina fk ärenden på internet. något smidigare!
Har även fyllt i namnpapprerna!

Holger sover! I sängen för ovanlighetens skull. Annars gillar han mest att sova i mammas famn på dagarna (fast oftast så sover han inte mycket på dagarna...)
Så jag fick lite "fritid" =)
I fredags em kom lillebror hit! Trevligt med besök! Dock åkte han hem igår em. Han va inte ens här i ett dygn!!
När han kom åkte han och Stefan å handlade lite öl och jag lagade mat.. Sen åt vi mat och morotskaka till efterrätt (som jag bakade medans jag lagade mat)
Sen somnade jag och Stefan och Kristoffer satt uppe några timmar å kollade TV å drack öl.
Igår gjorde vi inte så mycket. Åt på MAX och sen for Kristoffer hem. Typ.

I måndags var vi på en "extra-vägning" på BVC då bm tyckte H gått upp för lite i vikt. (från 3240 till 3310 på en vecka) Men i måndags vägde han 3510 (alltså från 3310 till 3510 på 4 dagar) Så han blev "godkänd" I morgon ska vi dit igen och då ska dom även mäta honom! spännande! =)

I torsdags var jag på premiärtur med vagnen (ensam alltså, har ju gått med Stefan tidigare)
Dock tog jag nog i lite för mkt.. Promenerade in till stan och runt där lite (inte i affärer utan utomhus) Kl 10 ungefär gick vi hemifrån och efter kl 13 var vi hemma! Då var det en MYCKET trött mamma! Hade alldelens för mkt kläder på mig dessutom! tjockjacka å vinterkängor!
Idag är det inge vidare väder ute. Det regnar! Har snöat igår och hela natten samt i morse. Men nu regnar det tydligen....

Men vi ska ge oss ut en sväng (med bilen) å kika om vi hittar en kökslampa å nån matta till hallen (nu har vi ju ÄNTLIGEN fått vårat nya golv till köket och hallen)

Hejpa hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0