Påsk..

Hela påsken har vi spenderat i jukkas. Det har varit MYCKET skönt!
Är ju fortfarande ganska öm efter förlossningen så ligga och vila det är min grej den här helgen!
Igår var vi iaf ute en kort sväng med barnvagnen och idag har vi promenerat till konsum fram och tillbaka! (stort framsteg med tanke på att jag för några dagar sedan knappt kunde gå mellan sovrummet och toaletten utan att hålla på å dö)
I morgon ska vi åka hem. Stefan börjar jobba :/ kommer att bli så tomt hemma utan honom!! Han har ju fått fixa allt hemma sen Holger kom. Laga mat, diska, städa, tvätta osv..
Den 16/4 kommer dom och lägger nytt golv i vårat kök samt i hallen. Det kommer väl att damma och leva om ganska mycket :( Vet inte vad jag och Holger ska göra då. Kanske åker vi till jukkas igen!


Nä. Nu ska jag vila lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0