Jaha...

Ikväll ska Stefan och pappa åka till nån sjö och fiska.. Dom blir borta till i morgon.
Jag och lillis stannar i jukkas med mamma/mommo Doris.

I förrgår bytte vi rum. det rum vi brukar sova i är ganska litet och sängen bara 105. Blir trångt då lillis sover i sängen med oss. I det andra rummet som är större är det en 120 säng.. Min säng faktiskt.. Som jag hade när jag bodde hemma och som jag hade när jag bodde i Kiruna. Lämnade den här när jag flyttade till Lule.

Idag har det inte hänt så mycket.. Promenerat till fammo en sväng. Men hon var fullt upptagen med att serva en av släktens alkoholister med telefonnummer. Åt en macka och promenerade vidare. Köpte en choklad på konsum åt Ida som ligger hemma och är jättesjuk, la den i hennes brevlåda =) Hon har först legat inne på lasarettet i Kiruna och sen i G-vare. Inte kul inte! Hoppas hon blir frisk snart så vi hinner träffa henne innan vi åker hem!!

Sen har jag dammsugit här hos mams och paps. Diskar lite och plockat undan massa grejs. Holger ligger i vagnen och sooooover!


Nu ska jag grejsa på lite mera.

Hejpa

Kommentarer
Postat av: Sara

Tre stycken i en 105 cm säng?! imponerande, vi trängs i våran 180 cm säng ;-)

2010-08-12 @ 19:29:09
URL: http://krutgumman.blogg.se/
Postat av: Madde o Emmie

Tre st i en 105?! 3 i en 120 är lika imponerande! Hur fasiken får ni plats? Det blir på tok för trångt med 3 i våran 160 ;-) å här i Piteå har vi 180 å en av oss sover i andra rummet då E tar upp halva sängen ;-P

2010-08-12 @ 23:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0