Jo så att...

Holger sover. Han somnade i min famn när vi kollade på fångarna på fortet.
Jag har kommit på vad jag vill ha för lampa till vardagsrummet. Eg vill jag ha en maskros lampa från IKEA.. Men jag tycker inte riktigt att den passar in i vårat vardagsrum. Så jag har hittat en annan på IKEA som jag vill ha! Nu kommer jag inte ihåg vad den heter. Ska fundera på det ett tag så kanske jag "måste" åka på IKEA och hämta en nån dag =)

Snart kommer Stefan hem från jobbet!

Jag koller pirates of the caribbean, eller ja, halvkollar lite då och då. Har massa tända ljus och bara myyyyyser. Hösten är inte helt fel ändå!

I morgon ska jag ut och leta blåbär, om det nu finns kvar nå bär! Är det för dåligt väder blir det nog en tripp till stan istället.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ååå vill också åka till ikea nån dag. Var ju där för inte så länge sen, men det var så sjukt mycket norrmän då så vi orkade inte titta ordentligt.

2010-08-24 @ 13:08:52
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0