Lingon och blåbär

Idag lämnade vi Holger hos Maj och Sören och for ut i skogen för att plocka lite lingon. Det var väl inte sådär superbra där vi var men ungefär 5 liter lingon och blåbär blandat plockade vi =) Så nu är det bara att rensa och koka sylt / baka paj..

Holger ligger och nakensprattlar på en filt. Det är rent livsfarligt att ha honom naken någonstans. kiss överallt =) Men nu la jag ett stort lakan under honom. Men då ligger han ju å drar i "grejen" direkt blöjan åker av. Och kissar samtidigt. = Kiss över hela Holger.

Han hade lite feber igår kväll. Och jag hade helt glömt att köpa alvedon! Hade bara flytande hemma.. Men det funkade det med. Han tyckte typ att det var gott =)

När vi hade lämnat Stefan på jobbet vid 14.30 tiden så åkte vi först och tankade bilen och sen till stugan för å hämta mammas och pappas boxer kort. Dom hade gjort nån smart grej å tagit stugans hem och haft kortet som ska vara hemma i stugan. Och det som "ska" vara i stugan är min brors gamla som går ut nu i augusti. Så ja, dom har inte kunnat kolla nå tv hemma :)
Ska posta det sen när vi åker iväg till Gammelstad för å gå på Me & I party... Kommer nog vara supersugen på att handla ALLT åt Holger. Men jag ska nog försöka att inte köpa för mycket iaf... =)


Nu ska jag ta en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0